دسته‌ها
خرید VPN کریو

خرید بهترین VPN برای تورنت و به اشتراک گذاری P2P

شکی نیست که امروزه مردم در سراسر جهان از وبسایتهای تورنت برای گرفتن جدیدترین آهنگ ها، فیلم ها و حتی برنامه ها و چیزهای بیشتر کمک می گیرند. اینترنت واقعا زندگی روزانه ما را نسبت به گذشته تغییر داده است، مردم برای تماشای فیلم ها مجبور بودند به سینما بروند بعد از آن تلویزیون ها آمدند و اکنون با کمک اینترنت، مردم فیلم های مورد علاقه خود را می بینند و یا به گوش دادن موسیقی می پردازند.

torrent

مزایا و ویژگی های وب سایتهای تورنت و به اشتراک گذاری P2P:

آشکار است که بسیاری از چیزهایی که در بالا ذکر شد به صورت رایگان در دسترس نیست، کاربران باید برای اشتراک به وب سایتهای مختلف برای تماشای فیلم ها بر روی اینترنت یا دانلود موزیک در کامپیوترهایشان هزینه ای پرداخت کنند. اما در سوی دیگر، وب سایتهای P2P، یا وب سایتهای تورنت تمام این چیزها را به صورت رایگان ارائه می دهند. P2P به معنی به اشتراک گذاری نظیر به نظیر است و یک شبکه گسترده از افرادی است که آنها چنین چیزهایی را با دیگر افراد در سراسر جهان به اشتراک می گذارند. غالبا، افرادی که اقدام به خرید یک کپی واحد از یک فیلم یا فایل موسیقی می کنند سپس آن را بر روی شبکه P2P به اشتراک می گذارند، بعد از آن بسیاری از افراد در سراسر جهان آن را دانلود می کنند. سرور P2P بسیار منحصر به فرد است برای اینکه یک سرور واحد برای دانلود و آپلود مورد استفاده نیست، به این معنی که اگر شما در حال دانلود چیزی از تورنت هستید، می توانید فایل های دانلود شده را برای کاربران دیگر در شبکه یکسان آپلود کنید.

دزدی و مسائل حقوقی با وب سایت ها تورنت:

هنگامیکه شما در حال دانلود کردن فایل های مورد نیاز هستید، می تواند آپلود کردن را در حال اجرا داشته باشید و شما در دنیای تورنت Seeder نامیده می شوید و به منتشر کردن فایل های می پردازید. تعداد زیادی وب سایت های P2P وجود دارد که تورنت های بعدی از فیلم ها، موزیک و برنامه های تلویزیونی را ارائه می دهند که می تواند توسط هر کسی قابل دسترسی باشد. همه این ها باعث مشکلات مالی زیادی برای استودیوهای فیلم و شرکت های ضبط می شود که مطالب آنها آزادانه برای اکثر افراد در دسترس است و کار را برای آنها سخت می کند. همه ما می دانیم که میلیونها دلار برای ساخت فیلمهای هالیوودی هزینه می شود و به همین دلیل است که سازندگان آنها دوست دارند مردم به تماشای آنها به سینماها بروند یا DVD های قانونی را خریداری کنند.

مسدود کردن وب سایت های تورنت:

با توجه به مشکلات استفاده بی اجازه و دزدی، بسیاری از وب سایت های P2P در برخی کشورها به خاطر نقض حقوق مولف مسدود شده اند. علاوه بر آن، در کشورهایی مانند ایالات متحده یا بریتانیا، هنگامیکه فیلم، آهنگ یا حق کپی رایت مطالب مشابه را از فایل های به اشتراک گذاشته  دانلود می کنید ممکن است منجر به قطع شدن اتصال اینترنت شما شود. بنابراین، مردمی که در این کشورها زندگی می کنند قادر به لذت بردن از آزادی ها کامل اینترنت نیستند. افراد بسیاری هستند که نمی توانند برای تماشای فیلم ها به سینما بروند و آلبوم های پرهزینه را خریداری کنند و این دلیلی است که از تورنت ها استفاده می کنند.

نحوه ی دسترسی به وب سایتهای مسدود شده در کشور شما با خرید VPN

افراد سعی در پیدا کردن راههایی برای دسترسی به وب سایتهای P2P و دانلود از تورنت های به صورت ناشناس می کنند، برخی از آنها شامل ابزارهای مخفی کردن IP، سرورهای پروکسی است اما بیشتر آنها خدمات مورد نیاز را فراهم نمی کنند و دارای ابزارهای تبلیغاتی و جاسوسی می باشند. بنابراین، قابل اطمینان ترین و توصیه شده ترین راه برای دسترسی به وب سایتهای P2P و  تورنت ها خرید VPN و اتصال کریو است. با کمک خرید و اتصال VPN نه تنها می توانید حریم خصوصی خود در اینترنت را حفظ کنید بلکه قادر به گشت و گذار آزادنه در اینترنت و دانلود تورنت هستید.حهت خرید VPN به سایت parsvpn.online میتوانید مراجعه کنید و از بین سرویس های VPN و کریو مناسب ترین را انتخاب نمایید.

ابزارهای بسیاری برای دانلود تورنت ها وجود دارد، ابزارهای عمومی شامل e-mule،  bit-torrent، utorrent وجود دارند اما هنگامیکه شما به VPN متصل هستید، می توانید به آسانی از تورنت فیلم و موزیک دانلود کنید.

دریافت و خرید VPN برای رفع محدودیتهای دسترسی به سایتهای تورنت

VPN یک سرویس بسیار منحصر به فرد است، زیرا کل فعالیت اینترنت شما را از سرور از راه دور مستقر در کشور دیگر مسیریابی می کند، که در این مورد در کشوری واقع خواهد بود که همه وب سایتهای تورنت قابل دسترسی اند و شما قادر خواهید بود تا مطالب را از تورنت ها بدون هیچ مشکلی دانلود کنید.

بنابراین، برای اطمینان حاصل کردن از حفظ حریم خصوصی و حفاظت از ترافیک اینترنت شما نیاز دارید بهترین سرویس VPN تورنت را بدست آورید. بهترین VPN برای تورنت کردن، همه فعالیت های اینترنتی شما را بین PC شما و سرور VPN رمزگذاری خواهد کرد.

بهترین ارائه دهندگان سرویس VPN برای دسترسی به وب سایتهای تورنت:

ارائه دهندگان VPN زیادی وجود ندارند که ترافیک P2P از جمله ترافیک تورنت را ارائه دهند. ما لیستی از ارائه دهندگان VPN که سرویس های دانلود تورنت را نیز ارائه می دهند آماده کرده ایم. به خاطر داشته باشید که سرویس انتخاب کنید که سرعت و خدمات خوبی ارائه دهد. در اینجا لیستی از بهترین ها توصیه شده است.

 

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *