دسته‌ها
خرید VPN کریو

نقش VPN در افزایش سرعت تورنت

چندین دهه پیش، مردم برای تماشای فیلم ها به سینما  و برای بازی به کلوب ها می رفتند. اما امروزه، ما در عصر تکنولوژی یا در جهان اینترنت زندگی می کنیم. اکنون، روند تغییر کرده است. به جای رفتن به سینما و کلوب ها، مردم برنامه ها، بازی ها، فیلم ها و موزیک ها را به طور مستقیم از اینترنت دانلود می کنند. تورنت ابزار ساخته شده است که کار را بسیار آسان می کند. شکی نیست که تورنت در بازار به عنوان بهرتین ابزار به اشتراک گذاری و دانلود فایل ها می باشد ، همچنین انتخاب های در دسترس دیگری نیز وجود دارد. اما اگر شخصی بخواهد سرعت دانلود خود را نگه دارد بهترین انتخاب خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online است برای اینکه سرعت دانلود تورنت خود را افزایش دهد.

vpn-torrent

 

مشکلات بوجود آمده در ارتباط با مشکلات تورنت با خرید VPN

تورنت تبدیل به یکی از محبوب ترین و بزرگترین رسانه به اشتراک گذاری فایل تبدیل شده است. پس از یک دهه، کاربران اینترنت برای دانلود فایل ها به تورنت ها تکیه کردند. اما با افزایش استفاده از اینترنت و افزایش گرایش به دانلود فایل، چندین ارائه دهنده در بازار به پیش آمدند و رقابت افزایش یافت. Usenet رقیب اصلی Torrent است. بنابراین، برای رقابت موفق با سیستم به تازگی معرفی شده، بسیار ضروری است که تورنت بر روی سرعت دانلود تمرکز کند.

علاوه بر این، یک خطر بزرگ برای حریم خصوصی کاربران اینترنت وجود داشت. بنابراین، نیاز به سیستمی بود که بتواند بر سرعت دانلود تورنت تکیه کند و سطح بالایی از امنیت و حریم خصوصی را ارائه دهد.

این مقاله به شما کمک می کند تا بدانید که چطور سرعت دانلود را با استفاده از VPN افزایش دهید و چطور جاسوسان را از ردیابی فعالیتهای دانلود خود دور نگه دارید.

رمزنگاری ترافیک تورنت با VPN کریو

امروزه، چندین ارائه دهنده سرویس اینترنت سعی در دلسرد کردن در استفاده از تورنت به هدف دانلود کردن دارند. برای این هدف آنها سعی دارند جلوی پهنای باند را بگیرند یا آن را به تاخیر بیندازند تا مانع از انجام فعالیتهای کاربران شوند. نه تنها این، ISP ممکن است بسیار کارهای دیگر انجام دهد تا از استفاده مشتریان از تورنت جلوگیری کند. یکی از روشهایی که می تواند جلوی این موانع را گرفت استفاده از پورت های تصادفی است. اما مفیدترین قدم این است که ترافیک خود را رمزگذاری کنید برای اینکه شما را از ارائه دهنده سرویس امن نگه می دارد و آنها را از پیگیری فعالیتهایتان ناتوان می سازد.  اگر داده های شما رمزگذاری شده باشد سرعت دانلود تقریبا تا دوبرابر افزایش می یابد به همین دلیل است که یک انتخاب با ارزش است.پس با خرید VPN و استفاده از کریو میتوانید جلوی شناسایی ترافیک تورنت را گرفته و ترافیک اینترنت خود را با خرید VPN و نیز خرید کریو رمزنگاری نمایید.

نقش VPN در افزایش سرعت تورنت

در این مقاله به جای بحث در مورد جزئیات غیرضروری، ما بر روی بهترین روش که می تواند ترافیک شما کد گذاری یا رمزگذاری شده نگه دارد تمرکز می کنیم. شبکه خصوصی مجازی به عنوان VPN شناخته شده است که بهترین راه برای امن نگه داشتن فعالیتهای شما است. بنابراین VPN یک منبع قابل توجه برای افزایش سرعت دانلود تورنت شما است. VPN نه تنها برای افزایش سرعت دانلود شما مفید است بلکه دیگران را از کسب و کار شما دور نگه می دارد. همانطور که می دانیم ارائه دهندگان سرویس اینترنت فعالیتهای شما را با کمک آدرس IP شما پیگیری می کنند و اگر متوجه شوند که برای دانلود فایل ها از تورنت استفاده می کنید مانع آن می شوند و سرعت دانلود شما را کاهش می دهند. اگر از VPN استفاده کنید باعث افزایش سرعت تورنت خواهید شد.

پیش از همه، آدرس IP شما را مخفی می کند و مانع این می شود که ISP شما بتواند فعالیتهای شما را دنبال کند. بنابراین ISP نمی تواند در سرعت تورنت شما دخالت کند.

ثانیا، VPN ترافیک را برای نقطه فرستندو یا دریافت کننده رمزگذاری می کند. VPN یک امنیت و حریم خصوصی غیر قابل شکستن برای فعالیتهای تورنت شما فراهم می کند.

بهترین VPN برای تورنت چیست

best-vpn-providers

 

برای دستیابی به سرعت بالا تجربه دانلود، شما نیاز دارید که یک اتصال VPN با پهنای باند خوب داشته باشید. در این راستا، parsvpn.online می تواند بهترین باشد برای اینکه پهنای باندکافی فراهم می کند و در این زمینه کارشناس است. ما همچنین لیستی از 5 ارائه دهنده برتر VPN تهیه کرده ایم.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *