دسته‌ها
خرید VPN کریو فیلتر شکن

اهمیت VPN در دور زدن سانسورها و رمزگذاری داده هاست

چطور از خرید VPN برای دور زدن سانسور اینترنت استفاده کنیم

get-aroud-censorship

سانسور اینترنت از فیلترها برای سانسور تصاویر، لغات کلیدی یا سایت های خاص استفاده می کند. این اغلب در محل کار یا اینترنت عمومی مانند اینترنت کتابخانه ها یا مدارس دیده می شود و برای این است که از دسترسی به سایت ها یا تصاویر خاص جلوگیری کند. این پدیده را می توان توسط شبکه خصوصی مجازی VPN به عنوان فیلتر شکن دور زد. برای خرید VPN و خرید کریو برای افزایش حفاظت و ایجاد امکان دسترسی به سایت های مسدود شده parsvpn.online را به شما پیشنهاد می دهیم.

یک VPN از شبکه خصوصی برای انتقال داده ها روی اینترنت از طریق سرور از راه دور استفاده می کند که تنها توسط کامپیوتر کاربر، ارائه دهنده VPN و سرور وب سایت  دیده می شود. به این معنی که اگر یک VPN برای دسترسی به سایت های مسدود شده در محل کار استفاده می شود، شخصی که کاربرد اینترنت را مورد نظارت قرار می دهد قادر به مشاهده نوع داده های منتقل شده نخواهد بود. این مزیت زیادی دارد که قادر به استفاده از شبکه عمومی باشید اما اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده ای که خرید VPN را از آنجا انجام داده اید همه داده ها را رمزگذاری می کند بنابراین آنها قابل خواندن نخواهند بود.

ها می توانند توسط نصب نرم افزار بر روی کامپیوترهای فردی راه اندازی شوند، بنابراین بسیاری از سیستم های عامل مانند ویندوز نرم افزارهایی که در حال حاضر برای VPN ها نصب می شوند را پشتیبانی می کنند. Point to Point Tunnelling Protocols  (PPTP) و Layer 2 Tunnelling Protocols (L2TP) پشتیبانی شده اند و راه اندازی یک VPN شامل وارد کردن آدرس پروتکل اینترنت سرور VPN روی تنظیمات اینترنت بر روی کامپیوتر است.

معایب خرید VPN در این است که برخی شبکه ها فیلترهایی روی فایروال خود دارند که از انتقال داده ها ار طریق ارائه دهندگان VPN تجاری شناخته شده جلوگیری به عمل می آورند. مانند فایروالی که در چین وجود دارد، جاییکه ارائه دهندگان VPN توسط سرویس های اینترنت کشور مسدود شده اند. علاوه بر این، جستجو و تاریخچه اینترنت برای هر کسی با دسترسی واقعی یا از راه دور به کامپیوتر قابل رویت خواهد بود، زیرا سابقه جستجو انجام شده توسط مرور حتی پس از حذف کردن نیز ذخیره سازی شده است.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *