دسته‌ها
خرید VPN کریو

کریو VPN چطور به کاربران امنیت می بخشد؟

این واقعا سوال ساده ای است. اما اما جواب آن به آسانی که ممکن است فکر کنید نیست. ما سعی می کنیم آن را به ساده ترین راه ممکن پاسخ دهیم و مواردی را که باید به آنها دقت کنید بیان کنیم.

vpn-safety

خرید کریو VPN امن است؟ بله، اما…

همیشه یک اما وجود دارد. نگران نباشید. اکنون این “اما” کاملا مشهود است. اجازه دهید ابتدا یاداوری کنیم که VPN چیست و به چه منظور از سایتهایی چون vmoptions.asia خرید می شود. VPN یک تونل خصوصی در اینترنت است. آن به سادگی یک اتصال رمزگذاری شده بین دو کامپیوتر ( مال شما و سرور VPN ) را ایجاد می کند. اگرچه در واقع این اتصال هرگز مستقیم نمی باشد (بخاطر اینکه یک تونل نجازی ایجاد کرده ایم) اما دقیقا مانند آن کار می کند. این چنین اتصالاتی توسط یکی از پروتکل های Vpn رمزگذاری شده است (مانند SoftEther، VPN، PPTP، SSTP، L2TP یا OpenVPN).
هر کدام از آن پروتکل ها روش های کمی متفاوتی را برای رمزگذاری داده ها استفاده می کنند. همچنین، آنها مزایا و معایبی دارند. برای مثال همه آنها روی سیستم عامل های OS در دسترس نیستند. باید از پروتکل های VPN که کسی نمی تواند به دورن تونل های آنها نظاره کند متشکر بود. هیچ کسی نمی تواند بر روی داده هایی که شما ارسال یا دریافت می کنید جاسوسی کند یا حتی اینکه سعی کند هدف یا منبع واقعی سرور VPN که به آن متصل هستید را مکان یابی کند. برای شکستن کلید رمزگذاری 128 بیتی نیاز به تقریبا یک بیلیون سال زمان است.
نیاز است که به خاطر بسپارید،کریو VPN های رایگان امن نیستند. این اولین باری نیست که یک سرویس رایگان به چیزی کاملا متفاوت تبدیل می شود. ثانیا، حتی با سرویس VPN که باید حق اشتراک پرداخت کنید نیز خطر وجود دارد. سیاست گزارش گیری ارائه دهنده فروش VPN که شما انتخاب می کنید چیست؟ کاملا بدون گزارش گیری است یا نه؟ همچنین مهم است که بدانید محل ثبت نام ارائه کننده VPN کجا است. مکان ثبت نام نیز گفته می شود اگر واقعا هیچ گزارش گیری ای نباشد (همه شرکت های مخابراتی ثبت شده در اتحادیه اروپا تحت قانون ذخیره کردن گزارش ها هستند). HideIPVPN یک شرکت آمریکایی است و هیچ گزارش گیری ای ندارد. این ممکن است ایده خوبی باشد که سیاست های واقعی ارائه دهنده را در مورد گزارش گیری بررسی کنیم و اینکه آیا آنها اطلاعات خودشان در باره مشتریان دیگر را با دیگران به اشتراک می گذارند یا نه؟ به این صورت می توانیم خرید VPN و خرید کریو قابل اطمینانی انجام دهیم.
تنها با جواب دادن به این چنین سوالاتی شما خواهید دریافت که آیا VPN امن است؟

خرید VPN و خرید کریو در vmoptions.asia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *