دسته‌ها
خرید VPN کریو

اتصال امن و رمزگذاری شده را از VPN بخواهید

خرید VPN یا Virtual Private Network به شما اجازه ایجاد یک اتصال امن با دیگر شبکه ها روی اینترنت را می دهد. VPN ها می توانند برای دسترسی به وب سایت های محدود شده به صورت منطقه ای استفاده شوند، به عنوان محافظ برای فعالیت های شما از افراد جاسوس روی WiFi عمومی و مورد دیگر استفاده شوند.

what-is-a-vpn

 

VPN ها اساسا همه ترافیک شبکه شما را به شبکه انتقال می دهند که مزیت هایی مانند دسترسی به منابع شبکه محلی و دور زدن سانسور اینترنت را دارد. بیشتر سیستم های عامل VPN را پشتیبانی می کنند.

VPN چیست؟ چگونه میتوان خرید vpn انجام داد؟

هنگامیکه شما کامپیوتر خود (یا دیگر دستگاهها مانند تلفن های هوشمند یا تبلت) را به VPN متصل می کنید، کامپیوتر طوری عمل می کند مثل اینکه در همان شبکه VPN است و همه ترافیک شما روی اتصال امن به VPN فرستاده می شود. زیرا کامپیوتر شما مانند زمانیکه روی یک شبکه است کار می کند، این به شما اجازه به منابع شبکه محلی به صورت امن متصل شوید حتی وقتیکه که در آن سوی جهان هستید.

خرید کریو و خرید vpn

جهت خرید VPN و خرید کریو میتوانید به parsvpn.online مراجعه کنید.هنگامیکه شما در حال اتصال به VPN به مرور وب ها می پردازید، کامپیوتر شما از طریق اتصال VPN رمزگذاری شده به وب سایت متصل می شود. VPNN درخواست را برای شما ارسال و پاسخ را از وب سایت از طریق اتصال امن بر میگرداند. اگر شما VPN مستقر در USA را برای دسترسی به Netflix استفاده می کنید، Netflix خواهد دید که اتصال شما از USA برقرار شده است.

استفاده از VPN های خرید شده و کریو

VPN ها ابزار نسبتا ساده ای هستند، اما می توانند برای طیف وسیعی از کارها مورد استفاده قرار گیرند:

دسترسی به شبکه کسب و کار زمانیکه در سفر هستید: VPN ها به طور مکرر توسط مسافران برای دسترسی به شبکه کسب و کار استفاده می شوند، از جمله همه این منابع شبکه محلی در حالیکه در جاده هستید. منابع محلی مجبور نیستند به طور مستقیم روی اینترنت قرار گیرند.

دسترسی به شبکه خانگی در طول سفر: همچنین شما می توانید VPN خود را برای دسترسی به شبکه خود در طول سفر راه اندازی کنید. این به شما اجازه خواهد داد تا به دسکتاپ خود بر رویی اینترنت دسترسی یابیدد و برای به اشتراک گذاری محلی فایل استفاده کنید و بر روی اینترنت به بازی بپردازید مثل اینکه روی همان  LAN  (local area network) هستید.

مرورکردن وبسایتها را از شبکه محلی و ISP ها مخفی کنید: اگر شما از اتصال WiFi عمومی استفاده می کنید، فعالیت های شما روی وب سایت های غیر HTTPS برای افراد نزدیک شما قابل مشاهده است. اگر بخواهید فعالیت های مرور کردن خود را کمی خصوصی تر کنید می توانید به یک VPN متصل شوید. شبکه محلی تنها یک اتصال VPN امن خواهد دید. همه ترافیک دیگر روی اتصال VPN خواهد بود. در حالیکه این می تواند برای دور زدن نظارت بر اتصالات توسط ارائه دهنده سرویس اینترنت شما (ISP) استفاده شود، به خاطر داشته باشید که ارائه دهندگان VPN ممکن است ترافیک را گزارش کنند.

دسترسی به وب سایت های مسدود شده به صورت جغرافیایی: چه شما یک آمریکایی باشید که برای دسترسی به اکانت Netflix در حالیکه در سفر خارج از کشور هستید تلاش می کنید، یا شخصی هستید که می خواهد به سایت هایی مانند Netflix دسترسی داشته باشد، شما قادر به دسترسی به سرویس های مناطق محدود شده بوسیله اتصال به VPN خواهید بود.

دور زدن سانسور اینترنت: بسیار از چینی ها از VPN ها برای دوز زدن Great Firewall چین و بدست آوردن دسترسی به اینترنت سراسری استفاده می کنند (با این حال، Great Firewall ظاهرا به تازگی اقدامی براییی مقابله با VPN ها انجام داده است).

دانلود فایل ها: بله، اجازه بدهید صادق باشیم، بسیاری از مردم از اتصالات VPN برای دانلود فایل ها از طریق BitTorrent استفاده می کنند. VPN همچنین می تواند مفید باشد اگر در حال دانلود تورنت های کاملا قانونییی باشید، اگر ISP شما تورنتینگ شما را بسیار کند کرده است، شما می توانید BitTorrent را روی VPN برای رسیدن به سرعت بیشتر استفاده کنید.

استفاده از  کریو VPN

اتصال به یک VPN نسبتا ساده است. در ویندوز ها، کلید Windows را فشار دهید، VPN را تایپ کنید و روی Set up در گزینه اتصال VPN کلیک کنید. با استفاده از wizard آدرس را وارد کنید و اعتبار نامه ها از سرویس VPN را که می خواهید استفاده کنید را وارد کنید. شما می توانید بعد از آن از طریق خرید کریو VPN متصل شوید.

برخی ارائه دهندگان فروش VPN ممکن است کلاینت ها را برای انجام این پیکربندی پیشنهاد دهند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *