دسته‌ها
خرید VPN کریو

کشورهایی که خرید VPN بیشتر است

ترافیک روی اینترنت به صورت غیر قابل تصوری در سال های اخیر افزایش یافته است. این بخاطر مزایای آشکار از داشتن دسترسی به اینترنت همچنین کشورهای توسعه یافته ابتکار عمل نشان دادند برای اینکه به مردم کشورهای جهان سوم کمک کنند. با تمام پیشرفت های تکنولوژی که در طول سال ها اتفاق افتاده، اینترنت به عنوان یک سرویس عمومی که هر کسی باید به آن دسترسی داشته باشد در نظر گرفته شده است.

Countries you must buy VPN

با این حال، کشورهایی وجود دارد که به شهروندان خود اجازه نمی دهد تا به اینترنت دسترسی داشته باشند. بدتر از آن کشورهایی هستند که اینترنت برای کاربران در دسترس است اما به شدت سانسور شده است. در اینجا برخی از بدترین کشورها برای استفاده از اینترنت، و یا برعکس، برترین کشورهایی که باید از VPN و در آنها به منظور عبور از فیلترینگ VPN و کریو در parsvpn.online خرید میشود. استفاده کرد آورده شده:

چین

همه در مورد دیوار بزرگ چین می دانند و همچنین هر کسی در باره Great Firewall چین اطلاع دارد. حزب کمونیست چین به شدت محتوای مطالب در دسترس روی اینترنت را تنظیم می کند و فعالیتهای کاربران را نظارت می کند. رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو مانند Google مسدود شده اند و چین بدترین کشور است زمانیکه صحبت از زندانی کردن روزنامه نگاران می اید. میلیون ها نفر در چین از اینترنت استفاده می کنند و تنها ابزاری که برای دسترسی به اینترنت آزاد است استفاده از VPN است.

کره جنوبی

کیم جونگ تون و پیروانش محدودیت شدیدی بر روی ارتباطات و رسانه ها در کره شمالی دارند که تنها تعدادی از مردم دسترسی به اینترنت را دارند، تعداد کمی از مردم سیاستمداران و نخبگان هستند. به غیر از آن، برخی مدارس و موسسات به اینترنت به شدت کنترل شده دارند.

اریتره

این کشور آفریقایی کشور دیگری است که سانسور اینترنت در آن شدید است. دسترسی به اینترنت تنها برای 1 درصد از جمعیت آن امکان پذیر است و بیشتر از طریق اتصالات dial-up است. در این کشور استفاده از اینترنت به شدت محدود است بنابراین استفاده از VPN و سرویس های کریو خرید شده کاملا ضروری است.

عربستان سعودی

تقریبا در تمام کشورهای خاورمیانه سانسور اینترنت تا حدی زیادی وجود دارد، اما عربستان سعودی در صدر است. در یک تجزیه و تحلیل در سال 2014، بسیاری از روزنامه نگاران برای به اشتراک گذاری مطالب آنلاین که علیه منافع کشور بود زندانی شدند.

ویتنام

ویتنام کشور دیگری است که دسترسی به اینترنت دارد، اگرچه به طور گسترده ای در دسترس است اما آزادی را تحمل نمی کنند چون دولت مقدار زیادی از آن را سانسور می کند. بسیاری از روزنامه نگاران آنلاین و وبلاگ نویس ها به شدت توسط دولت نظارت می شوند و از حضور در رویداد ها محروم اند برای اینکه از به اشتراک گذاری جزئیات جلوگیری شود. جدای از اینها، نظارت بر روی فعالیت های مردم در اینترنت وجود دارد.

پاکستان

ملت پاکستان دسترسی به اینترنت دارند اما کاملا محدود است. رسانه های اجتماعی محبوب مانند فیسبوک و توییتر مسدود شده اند و دیگر سرویس ها مانند یوتیوب نیز برای استفاده عموم در دسترس نیستند. همچنین نظارت بر فعالیتهای اینترنتی نیز وجود دارد.

 

ایالات متحده آمریکا

همه کشورهای دیگر موجود در لیست آنچه را که در اینترنت وجود دارد سانسور می کنند اما در این رابطه متفاوت است. با این حال، نظارت سنگین بر فعالیتهای مردم روی اینترنت و ساختن پروفایل های با جزئیات از داده های جمع آوری شده از نظارت برای کشوری که ابر قدرت است حیرت انگیز می باشد. اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های سانسور NSA مردم را با این حقیقت رو به رو کرد که تلفن ها و ارتباطات آنها توسط دولت نظارت می شود.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *