دسته‌ها
خرید VPN کریو

روش های فیلتر و فیلتر شکن و VPN

مسدود کردن IP  

مسدود کردن IP یکی از شکل های اصلی سانسور اینترنت است. این شامل مسدود کردن آدرس IP وبسایتی است که گمان می رود دارای محتوای مشکوک است. بسیار از ISP ها، همچنین سازمان های، اقدام به مسدود کردن آدرس های IP وب سایتهایی با مطالبی می کنند که با سیاست های آنها همخوانی ندارد، حتی اگر آدرس IP توسط وب سایتهای متعدد به اشتراک گذاشته شده باشد. بنابراین، تمام وب سایتها که آدرس IP میزبانی شده را به اشتراک گذاشته  میگذراند با مشکل توقیف و از دست دادن تعداد زیادی از مخاطبان مواجه اند بدون توجه به اینکه آنها مطالب خوبی را میزبانی می کنند یا نه.

راه حل : یکی از ابتدایی ترین روش های سانسور اینترنت است، دور زدن آن با استفاده از یک آدرس پروکسی یا خرید VPN آسان است به طوریکه ترافیک شما را از ISP یا فیلتر دولتی پنهان می کند. هنگامیکه شما از یک VPN یا سرویس پروکسی استفاده می کنید، شما اساسا از طریق آدرس IP پروکسی به اینترنت متصل می شود. این اطمینان حاصل خواهد شد که ISP شما تنها آدرس IP پروکسی شما را می بیند، در نتیجه عادات مرورکردن اینترنت شما ناشناس نگه داشته می شود. خرید این وی پی ان ها را میتوانید در parsvpn.online به راحتی انجام دهید.

bypass_internet_censorship

فیلترینگ DNS و تغییر مسیر

فیلترینگ DNS و تغییر مسیر از مسدود کردن IP پیچیده تر و پیشرفته تر است. در این نوع از سانسور، فیلترها طوری طراحی شده اند که از DNS برای مقرر داشتن نام دامنه درست جلوگیری می کند.

در برخی موارد، این فیلترها نیز به آدرس های IP نادرست بازگشت داده می شوند، که مانع این می شود که وب سایت به درستی ظاهر شود. برخی کشورها مانند چین، ایران، دانمارک و نروژ از فیلترینگ DNS به عنوان بخشی از استراتژی سانسور برای مسدود کردن وبسایتها استفاده می کنند.

راه حل: فیلترینگ DNS تنها با تغییر DNS مربوط به ISP شما به OpenDNS یا سرویس DNS ثالث مانند Google Public DNS دور زده می شود. چندین کمپانی VPN همچنین گزینه SmartDNS را ارائه داده اند که به شما اجازه می دهد که ISP DNS را با پیکربندی تنظیمات شبکه در سیستم عامل تغییر دهید. تغییر DNS نیاز به مقداری دانش فنی دارد، اما راهنمای دقیق برای پلتفرم های DNS عمومی و ارائه دهندگام سرویس VPN ثالث در دسترس می باشد.

فیلترینگ URL

فیلترینگ URL یک ابزار متدوال سانسور است که توسط ISP ها، سازمان های دولتی، مدارس، سازمانهای عمومی و شرکت های خصوصی اتخاذ شده است که کلمات کلیدی را در URL اسکن می کند برای اینکه آنها را برای استفاده کاربرانشان ببندند. این مانند یک شمشیر دو لبه است، همچنانکه برخی وبسایتها ممکن است اطلاعات واقعی ارائه دهند که کاملا بی ربط به کلمه کلیدی مسدود شده است، اما با این وجود به علت وجود یک کلمه مشکوک در وبسایت مسدود می شوند.

راه حل: فیلترینگ URL را می توان با استفاده از یک اتصال رمزگذاری شده دور زد. این می تواند بوسیله استفاده از خرید VPN یا خرید کریو و Tor حاصل شود، همانطور که هدف اصلی استفاده از اتصال رمزگذاری شده پنهان کردن فعالیت های مرور وب از فیلترهای سانسور است. شما همچنین می توانید به مطالب مسدود شده با استفاده از تایپ کردن در نوار ابزار URL دسترسی یابید، اما این نیاز به دانش دقیق از HTML دارد.

فیلترینگ بسته

فیلترینگ بسته فرآیند فیلترکردن محتوای مبتنی بر بسته های داده هایی که از طریق یک نقطه دسترسی به شبکه ارسال یا دریافت می شوند است. در این تکنیک، فایروال برای آنالیز بسته های داده برای کلمات کلیدی، آدرس های IP، پورت ها، محتوا و دیگر قوانین تعیین شده بوسیله دستورالعمل ها طراحی شده است. فیلترینگ بسته اجازه مسدود کردن کل بسته های داده را می دهد، یا بسته های داده خاص را که شرایط فایروال را دارند عبور می دهد، در نتیجه آزادی بیشتری برای ISP ها و سازمان های سانسور داده برای کنترل جریان اطلاعات می دهد.

راه حل: راه حل برای مقابله با سانسور از طریق فیلترینگ بسته ناشناس کردن بسته های داده بوسیله رمزگذاری است که توسط خرید VPN خرید کریو یا Tor انجام می شود. فیلترهای بسته ISP قادر به خواندن محتوای رمزگذاری شده نیستند، که به شما کمک می کند به وب ها دسترسی یابید بدون اینکه هیچ نوع از سانسور اینترنت وجود داشته باشد و ناشناسی به صورت آنلاین را تکمیل می کند.

 

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *