دسته‌ها
خرید VPN کریو

برنامه های مدیریت از راه دور سرور چطور عمل می کنند؟

مدیریت سرور چیست؟

سرور از راه دور سروری است که به طور مستقیم به کامپیوتر اتصال ندارد با این حال کامپیوتر هنوز هم درجه ای از کنترل را بر روی آن دارد. اهمیتی ندارد که سرور در کجا واقع شده باشد، چه در اتاق کناری و چه در قسمت دیگری از جهان، این  سرور می تواند به آسانی دسترسی ای را فراهم کند که شما یک اتصال به اینترنت فعال داشته باشید .

ابزار های بسیاری وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید  از راه دور چندیدن سرور را در نقاط مختلف جهان و یا هر جایی که با استفاده از نرم افزار های خاص به این هدف توسعه داده شده مدیریت کنید، این پروسه مدیریت از راه دور سرور نامیده می شود.

  remote-870x544

خرید کریو

مدیریت سرور

مدیر سرور یک کنسول مدیریت کننده  است که به متخصصان حرفه ای IT اجازه می دهد هر دو سرور های از راه دور و مبتنی بر ویندوز را از کامپیوتر خودشان بدون نیاز به اتصال فیزیکی با سرور ها یا نیاز به فعال کردن اتصال Remote Desktop Protocol با سرور نظارت و اداره کنند. اگرچه مدیریت سرور در نسخه های قدیمی ویندوز مثل ویندوز 2008 و 2009 در دسترس بود، اما در ویندوز سرور 2012 به روز رسانی شده بود، که آن را برای مدیریت چندگانه سرور سازگار ساخته است و نتیجه آن  افزایش تعداد سرور ها که مدیر می تواند اداره کند است. مدیر سرور تنها می تواند برای کنترل از راه دور آن سرورهایی که مبتنی بر ویندوز اند  استفاده شود . این نرم افزار نمی تواند برای مدیریت کامپیوترهایی که در حال اجرای سیستم عامل کلاینت ویندوز هستند استفاده شود. بر طبق  تست ها،  سرور 2012 به آسانی می تواند 100 سرور را بدون نیاز به هیچ گونه شرایط خاص اداره کند. مقدار سرورهایی که این نرم افزار می تواند اداره کند به طور مستقیم با مقدار داده که شما با آن کار می کنید و نیاز دارید از سرور در خواست کنید متناسب است. در مواردی که مقدار زیادی از داده ها از طریق سرور ها به کار گرفته شود سپس تعداد سرورهایی که مدیر سرور می تواند کنترل کند کاهش خواهد یافت. اتصال شبکه و سخت افزار استفاده شده در کامپیوتری که در حال اجرای مدیریت سرور است فاکتور دیگری است که به بازی وارد می شود وقتی که تعداد سرورهایی که می توانند پیکر بندی شونددر حال تعبیه شدن است.

اگر مقدار داده که کامپیوتر می تواند آن را بررسی کند در حالت حداکثر باشد، بعد از آن پاسخ دهی مدیر سرور شروع به کاهش خواهد کرد. یک محرک کوچک که می تواند  به شما برای افزایش سرعت و تعداد سرورهایی که می توانید کنترل کنید کمک کند این است که شما می توانید داده های وقایعی که نرم افزار می تواند از سرور در خواست کند را محدود کنید. این را می توان از طریق گزینه “configure Event data” بوسیله ی رفتن به منو Tasks در events tile انجام داد. برای مدیریت کردن مقداری از سرور ها که به سازماندهی سطح شرکت مربوط است ، شما مجبور به ارزیابی محصولات در مجموعه Microsoft System Center خواهید شد.

برنامه های مدیریت از راه دور سرور آغاز کار در دستگاه بی سیم مانند BlackBerry ، Pocket Pc’s و تلفن های هوشمند مانند iPhone یا دستگاه های اندروید می ساخته اند. معمولا ، این نرم افزار ها کاربران را با امکانات کامل که نرم افزار های دیگر مانند آنچه سرویس های Terminal انجام می دهند تامین نمی کنند. با این حال، این نرم افزار ها برنامه های کاربردی برای بدست آوردن  درجه خوبی از کنترل بر روی کامپیوتر شما به طور بی سیم از دستگاه بی سیم شما استفاده می شود. انواع کارها مانند عوض کردن رمز عبور، مشاهده ثبت وقایع سیستم به آسانی انجام می شود.

خرید VPN و خرید کریو در vmoptions.asia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *